Madagaskar 2



Har precis kollat färdigt på Madagaskar och jag tyckte att den var jätte bra men jag älskar tecknade filmer. Både jag och Emil skrattade nästan hela tiden. Satt och gissade hela tiden på vad som skulle hända men hade nästan alltid fel så det var bra att det inte vart som man trodde, tråkigt när man förstår vad som kommer hända i filmer.

Jag är en sån där jobbig person som aldrig är tyst när man kollar på film, frågar en massa och kommenterar nästan hela tiden. Det är tur att Emil är duktig på att chansa rätt på vad han ska svara när jag säger nå för han lyssnar inte så noga på vad jag säger och det är tur annars skulle han nog inte vilja kolla på film med mej om han lyssnar hela tiden.

Emil håller på att få Elvin att somna nu och när han har somnat så ska vi lägga oss för Emils Mormor och Morfar ska komma och hälsa på imoron på förmiddan så vi måste upp tidigt så att man är vaken när dom kommer.





Elvin låg på mej en stund under filmen, men han kollade inte
på den utan var mest intresserad av hans små händer.


Hos Pappa ville han oxå vara en stunde men det var
fortfarande händerna som var intressantast!!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

menar de. Normalt tycker ja inte att dte är jobbigt om han skriker. men när man inte sovit på flera dagar då tar det... :P

2008-12-06 @ 15:29:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: SabineMichelle

Haha det märks att vi är syskon, kan inte heller hålla tyst när ja kollar på film :P

2008-12-06 @ 18:07:54
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0