Bvc

Gick bra på bvc tidigare idag Elvin var inne i en väx period nu och då behöver han mera mat och just nu så har jag för lite så det är därför han är så grini. Men maten anpassar sig ju efter han så jag kommer få mera mat snart. Han äter ungefär en gång i timme ju för att sätta igång mjölkproduktionen, häftigt hur kroppen fungerar. Men det var skönt höra att det var därför han är grini och att det inte var nå fel på han.

Fick recept på droppar till Elvin som är till för torsken för det har blivit värre fast vi har använt ramlösa. Fick även än kräm som jag ska smörja in bröstvåtorna med för hon trodde att det fanns torsk på dom också, och det kan vara därför det har blivit värre. Har hört att medicinen är dyr så hoppas att jag för min föräldrapenning den här månaden annars får vi leva på nudlar, haha!! Nää men det är viktigast att Elvin får allt han behöver.

Elvins längd och vikt :

6 v 0 d: 4740 g och 55 cm
8 v 1 d: 5260 g och 56,5 cm
10 v 2 d: 5775 g och 59 cm

Han har vuxit mycket på längden på kort tid så inte konstigt att han har velat äta mycket!!





Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hehe :) Men mlton har nog lagt på sig lite sen sist oxå :) Sadit på månda för vaccin :S Var inte heller tll mikaelsgården idag.. vart lite hängig så hoppade öer det..

2008-11-21 @ 16:08:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: beatriss

vad fan är torsk? haha, inte det mamma brukade laga till midda förrutt hoppas ja!

2008-11-21 @ 22:14:05
Postat av: jenny

Haha nä det är när man har svamp i munen, väldigt vanligt bland bebisar!

2008-11-21 @ 23:42:22
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0