Film

Johan åkte ut ur idol antar att många blev glada, fast jag tyckte att han var riktigt bra ikväll tyckte att Alice var sämst hon har bra röst men hon är inte bra på scen blev riktigt uttråkad när hon uppträde faktiskt.

Nu ska vi kolla på Stepbrothers istället för Saw V ångrade oss så får kolla på den imoron istället, ska fråga Anna om hon vill komma hit då.

Egentligen så är jag fruktansvärt trött men Elvin vill kanske äta snart igen. Det hade varit skönt om han tog flaska då hade jag kunnat pumpa ur så att Emil kunde mata han, men nu gör han ju inte det så jag får vara vaken. Fast vi har väl inte ansträngt oss så mycket med flaskan heller utan har bara provat en sort. Ska väl kanske prova lite andra sorter för han kanske tar nån annan, fast vi är inte i nå behov av att mata han med flaska än så det är kanske lite onödigt.

Nä nu ska jag gå och mysa med mina underbara pojkar i soffan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0