God natt

Dom flesta sover väl nu fast inte vi,  Elvin är super pigg så ska försöka trötta ut han nu så att vi kan gå och sova.

Emil försökte ge Elvin flaska tidigare idag när jag låg och sov en stund. Men han vägrade ta den, han snuttade lite men spotta ut den och grinade. Så jag fick gå upp så att han fick bröstet istället. Så Emil kommer nog inte kunna åka iväg med Elvin själv så länge han bara äter bröstmjölk. Fast det gör inget vet inte om jag skulle klara av att vara bort från Elvin en längre tid.

När Elvin var nyfödd så fick han flaska ibland för det var ganska svårt med ammnigen och varken jag eller Elvin visste inte riktigt hur vi skulle göra. Så ibland funkade inte ammningen riktigt. Men när vi hade lärt oss så slutade vi med flaska och nu var det ett tag sen han fick det. Men nu går det verkligen inte och jag vill ju inte tvinga han så länge ammningen funkar, värre blir de kanske när han ska börja äta från flaskan istället för bröstet senare.

Skulle kolla på unga mödrar som jag skrev tidigare men när jag satt och kollade på det ringde Sara så jag missade nästan hela, haha jag som hade längtat efter det.

Sen kollade vi på Efterlyst och Insider. Blev så irreterad på dom j´vlarna alltså hur kan man vilja ha sex med 12-13 åringar när man är så gammal, usch det är ju äckligt att ens tänka så.  Jag tycker abslolut  att man ska lägga ut varenda sexuallbrottsling på nätet med deras personuppgifter och adress. Det är väl inte mer än rätt att man får veta om det bor nån i närheten!?

På den här sidan finns dom, fast jag vet inte om alla är med!
http://www.sexoffender.se/



Emil och Elvin tidigare framför datan =)
(Har inte skaffat datastol än, men ska :p)

Kommentarer
Postat av: lina

klart att man ska hänga ut dom!

spelar ingen roll om det har hänt engång eller flera gånger.



2008-11-20 @ 07:39:17
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0