Klart!

Så nu har vi varit och knäppt kort till tidningen, snabbt gick det man han inte ens tänka på hur man såg ut. Jobbigt det där när dom knäpper kort så får man inte se hur det blev. Men hoppas att det vart bra!! 200 kr kostade det för att vara med i tidningen och sen får man betala 175 kr om man vill ha en förstoring, men om vi hade haft tidnings kortet hade det blivit hälften så biligare.

Sen åkte vi hem till Emils mamma och fick lite mat. Elvin bajsade hur mycket som helst när vi var där t.o.m så att det kom bajs på bodyn. Han har börjat med världens monster bajsningar, bajs överallt så det är bara att ta in han i duschen och skölja av. 

Var förbi mamma och hämtade dopklänningen som min gammelmormor stickade åt mig tills jag skulle döpas och nu ska Elvin ha den. Elvins kusin Maya hade också den på hennes dop.
Har bestämt att vi ska ha dop i januari ialf så nu måste vi börja planera. Men Linda som skulle vara Elvins gudmor är inte hemma då för hon ska till norge och jobba, så vet inte hur vi ska göra vill ju ha en gudmor åt Elvin!




Det syns vem han har fått dubbelhakan av, haha :p

Kommentarer
Postat av: Linda♥

Nej nej jenny ändrade planer, blir kvar i Gävle :) För dopet och sandras bröllop! Så åker inte till gävle! jag vill hemskt gärna vara gudmor :D

2008-11-13 @ 13:04:33
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0