Kväll

Sitter och kollar runt lite på internät efter nya kläder, har knappt nå kläder kvar som jag kan använda. Dom före graviditeten är för små och dom jag hade under är förstora. Fast vet inte om jag kan köpa nå kläder nu för det är ju jul snart och julklappar måste vi köpa och så fick vi bilförsäkringen idag på över 2000 kr. Så det blir lite fattigt den här månaden men kolla kan man ialf!

Elvin ligger och sover hos Emil just nu men han vaknar väl snart och vill ha mat och då ska vi börja göra natt för han, hoppas han somnar tidigt idag också.

Imoron blir det kanske musiklek på mikaelsgården om jag tar mej upp. Och det är så jobbigt med bussen den går bara en gång i timmen och då måste jag ta halv nio bussen och då är jag nio, musikleken börjar inte fören halv tio. Så får se hur det blir!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0