Ny design

Försöker att fixa desigen så får se hur den blir. Fast Rebecka dår fixa headern för det fattar jag inget av.

Tidigare idag var vi hem till Emils mormor & morfar och fick lite mat, gott var det! Anna och Åke var också där.

Sen åkte vi till köpis för vi lärde köpa en ny overall till Elvin för den andra börjar bli trång. Det vart en till fleec men måste även köpa en lite tjockare sen. Köpte även en napphållare, skulle vi ha gjort tidigare egentligen för han spottar ut nappen ganska ofta. Så nu slipper vi springa och skölja den hela tiden.

Har varit så sugen på choklad hela dagen så jag köpte lite frukt istället. Har blivit nyttigare nu när jag inte får äta mjölk, så det är ju possitivt.

Nu är de prison break på tv som Emil kollar på men jag orkar inte se på det längre det tar ju aldrig slut och man blir så nervös...!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

ja vet prison break går en på nerverna! :)

2008-11-11 @ 16:01:27
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0