Titta lampan

Nu förstår jag varför lampa är ett av det första orden dom lär sig för ialf Elvin kollar på lampor hela tiden när dom lyser. Så man säger ju bl.a  "'tittar du på lampan" och "är det lampan" flera gånger om dagen. Finns inget annat som är nå intressantare än lampan just nu, kanske händern då.





Inatt eller imorse somnade Elvin vid 3, fast nu är man van att vara uppe på nätterna så det är inge jobbigt längre. Men man sover bort hela dagrna istället så det är ju inge bra. Äh får vara glad att jag får den sömn jag behöver så att jag orkar med.

Idag har Emil hockey bockey match vid sex och han vill att jag och Elvin ska följa med men det blir lite jobbigt om Elvin blir hungri när vi sitter där. Eller lite kallt snarare. Sen ska vi åka och hälsa på Tommy och Sofie.

Kommentarer
Postat av: crazyangel

milton gillar oxå lampor.. :P Imon tänkte vi gå till öppna förskolan kl 10 så du vet :)

2008-11-17 @ 19:41:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0