Torsdag

Har inte kunnat skriva så mycket idag för har haft fullt upp med Elvin nästan hela dagen. Han har inte velat sova själv och han har ätit nästan 1 gång i timmen, och när han inte har ätit och sovit så har han grinat. Han har grinat mycket mer idag än vad han brukar och ibland har det låtit som om han har jätte ont. Vet inte vad som är fel har provat allt jag kan komma på. Hoppas han blir bättre.

Annars så har jag inte gjort nå speciellt idag, inget intressant ialf. Men har skrivit en matlista för 25 dagar, var hungri när jag skrev den så då är det mycket lättare att komma på maträtter. Inte för att vi följer matlistan men det blir lättare när man ska handla.

Provade ett par gamla jeans idag och den här gången fick jag upp dom men jag fick inte igen dragkedjan och jag blev jätte stel så jag kommer inte använda dom än. Måste köpa ett par nya jeans för det börjar bli kalt med leggins och mamma jeansen är förstora. Ååh jag som inte ville köpa ett par nya jeans förren jag har gått tillbax till min gamla storlek.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmors lilla gryn du är mitt hjärta.

Och Jenny du har helt rätt man är absolut ingen dålig förälder för att pappan matar någon gång ibland. O jag vet att du ammar honom jämt annars. Elvin kan inte ha en bättre mamma o pappa.



Farmor

2008-11-21 @ 09:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0