Trötta Elvin

På helgerna blir det att jag skriver mycket mindre för då är ju Emil ledig så då är vi nästan aldrig hemma.

Igår kväll var vi bjudna på mat hemma hos Emils mormor och morfar så vi var där några timmar och sen när vi kom så satt vi i soffan och myste och kollade b.la på Guds stad på 2:an. Och sen vid två var det läggdags och det tar ett tag att få Elvin att somna i sin säng. På natten när han vaknar tar jag han till våran säng.

Dom senaste dagarna har Elvin vaknat vid kl. 09.30 och då ligger han och kollar på mej och skriker lite argt tills jag kollar på han och då blir han glad men om jag blundar igen då skriker han till igen. Då vill han gå upp alltså.

Igår på dagen sov Elvin 6 timmar i sträck och det gick verkligen inte att väcka han. Han brukar annars jämt vakna när man klär på han och lägger ner han, men igår vela han sova. Trodde att han skulle vara vaken hela natten för att han hade sovit så mycket men så vart det inte. Han är nog super trött för han växer så mycket.



  


                               

Kommentarer
Postat av: mormor

vad söt han är.saknar honom jätte mycket

2008-11-23 @ 16:19:08
Postat av: Jonna

men lilla sötisen da..goaste kinderna

2008-11-23 @ 19:26:00
Postat av: jenny

Jaa han har världens goaste kinder=)

jätte mjuka att pussa på!!

2008-11-23 @ 21:35:57
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0