Virrigt

Hade tagit fel tid till doktorn trodde de var kl.15.00 jag skulle vara där fast det var kl.11.15, så jag missade min tid. Dom ville att ja skulle stanna till kl.17.00 och kolla om doktor kunde undersöka mej då, men det var inte säkert att han hade tid då. Så jag kunde kanske få vänta ännu längre, men jag sa att jag ville komma tillbaxa imorn istället och eftersom jag inte har nå feber så fick jag tid kl.09.30. Imorn blir det upp tidigt, kommer vara helt slut!!
Gud vad härligt det är inne på förlossningen och personalen är så gulliga, längtar tills nästa gång jag ska födda!!
Skulle kunna föda 100 ggr om, absolut det bästa jag har varit med om...!!

Var på bvc tidigare idag oxå, allt var bra med Elvin. Jag ska sluta äta mjölkprodukter en vecka och se om det blir nå bättre, kommer nog bli lite jobbigt och man kommer kanske inte kunna ät hemma hos andra. Men vad gör man inte för att han ska må bra. Han hade gått upp bra oxå:

2 veckor sen: 4740 g och 55 cm
Nu: 5260 g och 56.5 cm

Han har blivit stor lillprinsen



Kommentarer
Postat av: Farmor

Men vad han växer Farmors lilla hjärta. Pussa o krama om honom från mig.

Farmor

2008-11-06 @ 20:00:56
Postat av: Linda

Japp jag följer med dig imorgon! Ring mej när du ser det här!



2008-11-06 @ 20:27:53
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Sofie

100 ggr om:)

2008-11-07 @ 00:21:18
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0