Ussh

Blir så less på dom j'vla idioterna som bor här och röker i trappuppgången det luktar ju rök in till oss!! Har sakt till gavlegårdarna 3 ggr om det men nä det blir inge bättre, gavlegårdarna är värdelös dom gör ingenting!!
Måste flytta här i från tillbax till valbo. Jag mår ju dåligt för Elvins skull att han andas in rök, fattar inte gavlegårdarna de...!!
Ååh jag kan ju inte vara här med Elvin men vad ska jag göra mår så fruktansvärt dåligt när jag inte ens kan skydda han i vårt eget hem....!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mera o klaga! Fan va bra du är! Jag är så jävla stolt över dig och att det gick så himla bra för dig trotts allt skit som va ett tag! :) Kraam

2008-10-28 @ 10:42:11
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men har du slutat att röka då? Har för mig att du gjorde det förrut.. Rökte du under graviditeten?



Du kommer iaf att bli en toppenmamma!

Det kommer att gå bra för dig nu Jenny! ♥

2008-10-29 @ 01:04:58
Postat av: jenny

Anonym:Det är klart att jag inte röker längre slutade när jag fick reda på att jag var med barn. Skulle ALDRIG röka när jag är gravid eller utsätta barnet för rök! Fattar inte hur man kan röka när man är gravid eller har barn. Numera HATAR jag rökare blir så irreterad när jag ser dom...!!



Tack så mycket =)

2008-10-29 @ 10:41:15
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0