Underbara sol

Vi har varit ute istortsätt hela dagen idag och så kom Sofie och Andreas med barn och hälsade på och grillade lite korv.

Ska bli fint väder hela helgen har jag hört, synd att Emil ska snickra imorn och jag ska jobba hela söndag så vi kommer inte kunna göra nå speciellet. Har börjat jobba halvtid nu ialf om jag inte har skrivit de, verkligen skönt att komma iväg ibland och spara på föräldrardagarna!

Så har inte gjort så mycket mera än att jobba och umgåtts med min lilla familj sen jag skrev sist tror jag, var till Emma, Niklas och Milton och hälsade på igår medans Emil var på fotbolls träning. Och så har jag och Elvin varit på stan en sväng med tant Linda, men nä inge annat speciellt tror jag!?

Som sakt skit tråkigt att blogga när jag inte kan lägga in nå bilder så får se hur mycket jag kommer skriva den här veckan, men om en vecka flyttar vi till Valbo ialf =D Synd bara att de börjar bli så fint väder bara för då är de skönt att vara här, där vi kan vara ute hela dagarna!

Kommentarer
Postat av: GUDMOR = lindaaaaaaaaaa

öööööööö vadå tant.... haha!!

2009-05-03 @ 12:05:58
URL: http://lindhaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0