Barn väljer själv vad dom vill leka med

Vi gick en sväng till IKEA igår och köpte lite saker till lägenheten just nu är den så tom och jag vill få iordning den tills Elvin fyller år.

           FÖRE                               EFTER
 
Köpte bl.a en ny lampskärm

barnavdelning fick Elvin syn på en mjuk fotboll som han ville ha och vart jätte glad när han fick den. Och jag såg en stor hund som jag var säker på att han skulle gilla (eller jag ville väl de) så jag köpte den. Men han har knappt lagt märke till den så vi ska lämna tillbaka den och Elvin får välja själv vad han vill ha för dom pengarna.





Lite suddig bild men man ser när Elvin ställer sig på knäna och
kastar iväg bollen som han brukar göra :)

Kommentarer
Postat av: carola

den skärmen har jag ocskå..båda 2:)

Har fixat lite här hemma jag också men så mycket kvar..och inget av det kan man fixa utan mannens hjälp

Har väntat i 1 år;)



Hoppas allt är bra..

2009-08-15 @ 20:43:31
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Farmor

Det är så kul att du är duktig med din blogg Jenny jag älskar att läsa o se vad mitt lilla hjärta har gjort under dagen.

Kramar Farmor

2009-08-15 @ 23:33:16
Postat av: linda

ooooj vad ni gör av med pengaar nu ;)

ni får spara lite så ni kan följa me till thailand!



haha hunden, jenny du tyckte den var mysig men inte elvin jaaa du är rolig du!!!

2009-08-16 @ 10:52:41
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Den där hunden! Gaah! Freija har en likadan. Vi var på Ikea för ett par månader sedan och när hon såg den där hunden så skulle hon ha den. Det blev världens liv när vi försökte lägga bort den. Sen satt hon med hunden i knät hela vägen (3 timmars bilresa" hem och här hemma släpar hon runt på den där vovven. Den är ju inte direkt liten heller : )

2009-08-16 @ 14:11:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: linda

nej me gåvagn :p

2009-08-16 @ 14:16:54
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0