The Uninvited

Väntar på att mina varma mackor ska bli färdiga som Emil håller på att göra, så lite nytta har jag haft av han idag också :)

Annars har de inte hänt så mycket för Emil har legat och varit bakis. Fast vi har varit ut och hälsade på Emils mormor och morfar. Vi lämnade Elvin där en timme och sen åkte jag och Emil ut i skogen och körde lite :)

Såg en skräckis alldeles nyss och jag som egentligen inte ska kolla på såna för jag är mörkrädd men det är dom bästa filmerna jag vet. Tyckte filmen var bra men oväntat slut, absolut värd att se!







"Anna återvänder hem efter att ha varit på ett mentalsjukhus, pga mammans död.
Hemma så möts hon av sin kyliga pappa och hans nya fru, som försöker ta över
mammans roll i huset. Första natten i huset ser den yngre systern Anna ett
spöke som varnar henne för styvmamman. Det står då klart för henne att
styvmamman är farligare än vad man tror. Nu måste systrarna övertyga sin
pappa om styvmammans riktiga jag - om de överlever."

Kommentarer
Postat av: linda

blä skräckisar. Själv gjorde vi också varmisar och hyrde barnfilmen hundkoloniet haha :D töntfamiljen ;) ni är lite mer cooool. HEJDÅ

2009-08-03 @ 09:50:54
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0