Väntar besök

Linda och hennes Patrik kommer snart och hälsar på. Jag har inte ens träffat hennes kille och dom har kanske varit tillsammans ett halvår(?), skäms Jenny!!

Elvin fick för sig att gå upp 1 ½ timme tidigare imorse än vad han brukar, ååå jag var så trött och bara hoppades att han skulle sova minst en timme till. Men jag får skylla mej själv när jag går och lägger mej så sent.

Och smöret var nästan slut imorse också men jag lyckades skarpa ihop till en macka. Hade säkert räckt till två men jag vill ha mycket smör på mina mackor annars är jag hellre utan, men nu är jag forf hungri istället....




Haha lite rolig bild på Elvin och Linda när han hade en period som han
slet alla i håret. Här hänger han i hennes hår :P

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Va trist.. :P

2009-08-14 @ 11:05:20
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Theresia

Okej, då hade jag kommit rätt :) hehe jomen precis det är jag :p

Postat av: linda

hahah jaa AJ vad ont det gjorde!!!!!!!!!!!!

2009-08-16 @ 10:50:58
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0