Nu så!

Nu har jag jobbat färdigt för den här gången så nu blir jag hemma med min lilla Elvin igen :) Ska bli jätte skönt men det har varit roligt att jobba lite fast jag har saknat Elvin så fruktansvärt mycket.

Jag blir faktiskt mycket piggare av att jobba än att vara hemma och orkar mycket mera, konstigt!

Och nu när jag är hemma så ska vi gå på öppna förskolan för Emil har ju inte vart ditt med Elvin nå, haha förstår han faktiskt. Men jag tycker att det är roligt att vara där och skönt att få göra nå på dagarna, och nästa vecka får man göra textil avtryck har jag för mej så vi måste köpa lite enfärgare bodysar.

Ska ta tag i bloggandet nu också när jag har lite mer tid!!






Kommentarer
Postat av: Farmor

Du har varit så duktig o jobbar o lämnat Elvin till Emil under tre veckor. Emil har också varit duktig hemma med Elvin. Med andra ord så är ni jätteduktiga och bra föräldrar till mitt lilla hjärta Elvin.

2009-02-28 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0