Så där!

Nu har Emil orkat fixa datan så att den funkar men jag orkar inte skirva så mycket nu. Men vi hade ialf dop igår jätte trevligt var det och jag ska skriva om de imorn.

Vi är forfarande sjuka här hemma men Emil har blivit så frisk så han började jobba i fredas ialf och jag har blivit sjukare med hals och öronont. Men det är mest synd om Elvin som har fått feber igen och hostar hela tiden så att han knappt kan sova. Och jätte jobbigt är det när vi inte vet riktigt var han har ont och hur ont han har. Imorse hosta Elvin så mycket så att han gjorde världens fontänspya, skit läskigt var det och både jag och Emil flög upp ur sängen och vände han till sidan men Elvin verkade inte störas av det ialf.

Har inga bilder på datan just nu så de får bli ett tråkigt inlägg utan. Nu ska jag läsa lite bloggar, jag har ju en vecka att ta igen!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Haha jaa de blir ett par inlägg om dagen ;) Skönt att ni är på bättringsvägar iaf. Kanske du kan följa med på ÖP på onsda å freda då. Vi får flytta upp en grupp nu på Musikleken iaf så de blir lite senare nu. trordet är 10.15 nu lr nå.

2009-02-02 @ 00:00:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

När ska du till BVC då?

2009-02-02 @ 00:08:36
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

hehe ska oxå dit i veckan, både på föräldrargrupp och vaccin.. :P men skrv eller smsa imon då?

2009-02-02 @ 00:14:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0