Tisdag

Är så fruktansvärt trött jag har inte sovit riktigt på flera dagar pga av Elvins hosta. Och imorse gick jag upp sju för de ska komma några fönstersnikare nu här på fm, är så trött så ögorna svider. Egentligen skulle jag ha tagit halv nio bussen till Valbo men jag missade den så de får bli halv tio. Vi ska in till ÖP om Emma är frisk annars tänkte jag kanske åka ut till Michelle om hon är där, för här vill jag inte sitta med två gubbar och amma. Nu måste jag väcka Elvin och klä på han så att jag hinner, undrar om han blir glad!?

Kommentarer
Postat av: sofie

vilken tur att ni hade en sån nappflaska föresten :P vi ville köpa en sån med men det fanns inte.

2009-02-03 @ 09:39:25
URL: http://kevinmayaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0