Utmaning

Har blivigt utmanad av Linda

Utmaning

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!




Detta är svårare än du tror?

1. Vad heter du?: Jenny

2. Ett ord på fyra bokstäver: Just

3. Flicknamn: Jonna

4. Pojknamn: Jonas

5. Yrke: Journalist

6. Färg: ------

7. Klädesplagg: Jeans

8. Mat: -------

9. Sak i badrummet:-----

10. Plats/stad: Jönköpin

11. En orsak att vara sen: Jobb

12. Något man skriker: Jävlar

13. Film: Jumanji

14. Något man dricker: Juice

15. Band: Jimmy Jansson

16. Djur:  Jeopard

17. Gatunamn: -----

18. Bil: Jeep

19. Sång: Jungel love

20. Aktivitet med mer än en deltagare:




Jag utmanar..

Sofie

Frida

Emma


Madde

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var den rolig;) HÖRS på telen nån dag! Tisdag kanske?

2009-03-01 @ 16:42:57
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hörö tjockis, kan du fixa så att jag också får en fin blogg. jag är me nu på någon lottning på emmas sida för att min blogg eeeeeee så ful!! hahah

du känner ju henne.. come on!

så drygt o hålla på och va me på lottningar och sånt;)

2009-03-02 @ 21:35:18
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0