Avskedsfest

Bloggs hemsida är seg som vanligt jag har försökt länge att komma in med det har inte funkat. Elvin somna för en stund sen vi försökte få han att somna i sin säng själv, han brukar inte göra de på kvällarna bara på dagarna går de bra och dom senaste dagarna har han bara velat somna till tutten. Stod hur längesom helst vid sängen och tillsist gav jag upp för han bara ginade och var så ledsen så jag gav han bröstet så han somnade, det är så synd om han när han är så super ledsen så jag klarar inte av de.

Men idag åkte vi till mitt jobb idag för det var en från Emils jobb som hade avskedsfest där så vi åkte dit och åt lite smörgåstårta, skit god var den med massor av vitlök.

Och så passade jag på att prata lite med chefen om jobb och det finns jätte mycket tider som jag kan få för det är en som har fått sluta men jag vet inte hur mycket jag vill jobba hade bara tänkt en gång i veckan, får se hur de blir.

Jag och Emil har samma chef fast Emil jobbar som snickare och jag jobbar på en bar/restaurang, men det är skönt att vi har samma chef tycker jag ialf.

En ros fick jag av han som skulle sluta, haha fint!



Kommentarer
Postat av: Faster

Faster kräver födelsedagspuss =) Sally! =) me like!! Trodde både du å emil vägrade kolla på den serien?! Wihiii Sally!! Nu ska ja å åke fira med en köttbulle macka. Åke har käkat upp julklappen.. Han kommer nog fisa illa, så nu e ni varnade! Peace

2009-01-10 @ 13:30:52
URL: http://akesmattea.blogspot.com
Postat av: sofie

du kan ju alltid ge mej tiderna som du inte vill jobba :P fixa in mej där nudå :P

2009-01-10 @ 17:41:33
URL: http://kevinmayaanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0