Fredag

Igår kväll så gick vi och lag oss med Elvin för han ville inte sova själv och då tycker jag inte att han behöver göra de för han är forfarande för liten tycker jag. Men de som är mindre bra är att han bara somnar vid tutten på nätterna så de kommer att bli svårt att vänja av han, vi får försöka nu när Emil är ledig. Man orkar mycket mera när man är två.

Imorse blev jag väckt av att Sofie skicka ett sms att dom ville komma och hälsa på och det tackar jag inte nej till, det är så roligt med besök nu när vi bara är hemma om dagarna. Och skönt är det också för när dom kom kunde dom ta hand om Elvin så att jag kunde äta frukost. Elvin blir så grini när han får ligga själv så jag hinner inte göra nå på dagarn.

Som vanligt när dom kommer och hälsar på så har dom jätte mycket fika bröd med sig så Emil kommer bli glad när han kommer hem. Elvin ligger och sover nu ute på balkongen och har gjort de sen kl.13.50, han sover mycket skönare ute än inne. Men vad har jag gjort då när han har sovit INGENTING bara suttit vid datan och kollat, blir så arg på mej själv när jag gör så fast ändå så är det min ända lediga tid så då är jag nog värd de!

Kommentarer
Postat av: Linda

har redan köpt den..

2009-01-16 @ 14:49:45
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0