Fredag

Egentligen skulle vi ha gått upp vi sju för att åka in till Mikaelsgården för muskilek. Men det kändes så tugnt imorse när klockan ringde för jag började tänka på allt som skulle göras och att vi lärde ta bussen dit och det skulle säkert vara fullt med skolungdomar som det kändes mer lockande att ligga kvar i sängen. Längtar så fruktansvärt mycket tills vi har flyttat till Valbo allt blir så mycket lättare då!

Nu måste jag värma på lite mat så att jag får lite energi och orkar med. Dom gångerna jag inte hinner äta på dagarna så tar mitt tålamod slut ganska snabbt och det går inte för det måste man verkligen ha när man ska ta hand om lilla Elvin. Som ligger och sover nu forfarande så nu måste jag verkligen passa på!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, vad lik han var dej på det här kortet! :D

2009-01-24 @ 22:31:06
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0