Fredag

Idag har vi varit runt på olika bil affärer, jag tycker att det var skit tråkigt så nästa gång får Emil åka med nån annan. Men vi har ialf tänkt att köpa en ny bil en kombi hade vi tänkt för det har vi inte nu och det blir så krångligt när vi ska ha med vagnen, måste nästan skruva isär hela. Emil är sugen på en Audi A4 och jag tycker också att den är jätte snygg så får se om det blir en sån.

Vi har precis ätit chipsgratäng (det är fläskfile, bea, chips och ost) så nu är jag proppmät. Åt lite senare än vanligt idag men har hållt på en massa här hemma. Nu tänkte jag göra i ordning marängsviss det var jätte längsen jag åt det så jag vart lite sugen idag. Fast när vi var på Coop och skulle handla var bananerna slut så vi tog blåbär istället, det var ganska ut plockat där idag. Kom ihåg när jag gick på dagis då fick vi jämt marängsviss när någon fyllde år, mm älskar det!!





Igår åt vi upp Elvins pepparkaksbock som han fick i julklapp av hans gammelgammelmormor med hjälp av Anna. Hoppas Elvin inte blir arg men han skulle nog ha lite svårt att äta den själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken fin bock!! :) vafan är det med mina kommentarer, jag vill ju ha kommentarer på mina inlägg!!!! :) ja nä fy fan va jobbigt!!! puss

2009-01-02 @ 23:37:28
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Emma

han står ett par sekunder bara :P gratängen lät god, de lär vi prova :)

2009-01-03 @ 12:47:22
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0