Hur ska de gå!?

Snart ska jag åka hemma till Sara men vi har ändrat planerna lite så vi tänker bara sitta hemma hos henne. Först var det meningen att vi skulle ut men har känt att jag absolut inte är redo för de än jag klarar knappt av att åka hem till Sara ens, hur ska jag klara mej utan min Lilla Elvin!!? Så därför tänker jag bara vara hemma hos Sara några timmar för om vi går ut så kommer jag vara borta från Elvin längre. Men jag måste väl börja träna på att vara utan Elvin en liten stund och så blir det nog roligt för Emil att få lite egentid med Elvin.




Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Duktig flicka ;)

2009-01-25 @ 00:02:24
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Lindha

fan va kul o se dig ute igår :):):)



Men du kom Heeem fort, vi han inte ens säga hejdå! :)



Men hade du kul???

Det blir vad man gör det till ;) jag hade jätte roligt:) dansa ass!

2009-01-25 @ 12:03:29
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0