Lite less!!

Det har varit världens liv på grannarna ikväll dom har skrikit och det har dunkat i vår vägar, smällts i dörrar och bråkat i trappen. Så vi ringde securitas för jag orkade verkligen inte med dom och det är absolut inte första gången dom håller på så här. Vi har sakt de till gavlegårdarna och dom vet vilken vi pratar om för han är tydligen "känd" för att inte bete sig men tror ni dom gör nå, nää!!

Fattar inte varför det ska få vara så mycket slum som får hyra av gavlegårdarna, kan dom inte göra ett speciellet område åt dom där alla såna får bo!

Men ialf så var securitas här nyss och självklart så hade dom gått därifrån alldeles nyss så de var ju knäpp tyst här, typiskt. Eeh skönt att vi ska flytta härifrån snart!

Nu ska jag gå och lägga mej när det äntligen är tyst så att jag kan sova!

Kommentarer
Postat av: Sandra sebbes mamma

A fan va jobbigt med sånna respektlösa folk!! Vi har en sån under oss men vi ska ju snart flytta vi också som tur är! Sv: ja de växer för fort! Sebbe är snart ett halvår men de både känns så och inte!:-P va söt din lillkille är:) kram

2009-01-17 @ 03:39:32
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag hatar grannar! ur och skur finns det ju ett dagis som heter..där de är ute jämt. kram

2009-01-17 @ 14:51:09
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0