Söndag

Igår slängde vi ut granen så idag ska resten av julen ut, skönt för julen är ju slut för längesen känns det som.

Sitter nu med ett par jeans lite halft på mej och försöker tänja ut dom, får fortfarande inte på mej mina jeans jag hade innan jag vart gravid. Men nu ska jag trycka på mej dom så får det bli lite obekvämt, ville inte köpa nån storlek större på byxor. Men snart så kommer jag nog i dom för jag märker att dom passar bättre än sist jag provade.

Sen vet jag inte vad vi ska göra idag hade varit trevligt att göra nå roligt så hoppas att vi hittar på nå.



Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, jag måste börja sova när hon somnar på kvällarna! Men det är svårt, när hon väl sover vill man gärna sitta lite vid datorn eller tvn bara för att koppla av lite :)



Fin blogg du har, Elvin var himla söt :)

2009-01-04 @ 15:24:34
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; :) Han blir 8 månader den 10;de, storkillen ;D Din lille då? :):)

Leon fick dem utav sin morster och hennes sambo, i julklapp. De är tep köpta på H&M tror jag ;D

2009-01-04 @ 15:39:44
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sofie Fastesson

Jag vet att de gör det men med tanke på hur det ser ut idag så har folk svårt att hålla sig borta i 9 månader från andra. Helt sjukt men så är det, folk vet inte vad kärlek är och det är synd. Trevlig Blogg du har här fresten =) God Fortsättning!

2009-01-04 @ 16:48:36
URL: http://sofiefastesson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0