Tisdag

Vi åkte hem till Michelle idag efter att vi hade vaknat och så gick vi till köpis. En timme tog de pga av snöstormen och vi såg nog ut som ett par snögubbar när vi kom dit, fast Elvin och Clea hade det mysigt och skönt i sina vagnar ialf och det är ju huvudsaken. Name it hade 50% på allt men jag köpte bara en body med en älg på.

Sen när jag skulle ta bussen hem så var den full med folk och busschafören körde iväg på en gång så man knappt hann ställa sig tillrätta så jag sket i betala. Jag ville ju inte lämna vagnen där själv undertiden han körde och skulle jag vingla fram till han, eeh nää!



Kommentarer
Postat av: Lindha

ditt snik så betala du inte! haha, sa han inget ?

2009-01-20 @ 21:02:05
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Lindha

Kom in till stan så tar vi en lunch ihop:)



Jobbigt när de e mycke folk på bussarna. då får jag buss skräck!



2009-01-20 @ 22:27:37
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0