Besök

Efter att vi hade varit på kalas idag så åkte vi hem till Tommy och Sofie för vi lärde ju lämna dopkortet till dom för det är ju snart. Så vi lärde veta om Tommy kunde komma för de är han som ska var gudfader och det kunde han som tur var. Om han inte kunde så visste inte Emil vilken han skulle vilja ha istället så du skulle jag få välja en till gudmamma, men eftersom han kunde så tänker jag inte säga vem det hade blivit. Sen så kom dom hit och hälsade på också, så då spelade vi lite Super Nitendo, klassiker. 

Nu sitter jag på msn och kollar på Linda i webbcam tycker faktiskt att hon ser lite fet ut, syns att hon har gått up haha!





Hemma hos Tommy och Sofie tidgare idag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo men visst :) Jag hoppas det, men jag tänker mest på hennes kille. Han tycker ju inte om att vi träffar henne så då är jag rädd för att han ska få henne till att hon inte vill att vi ska träffa Clea. Eh det händer nog inte men man blir ju lite orolig. Ja precis det måste vara jätte kul. Jag är helt tokig i barn, vill ju själv ha, men jag får vänta några år till. Ja men vi får väl hoppas att vi ses. Du verker riktigt trevlig så :)

2009-01-11 @ 23:00:40
Postat av: Linda

hahaha men sluta säg att jag är fet.. :( kommer se ut som en pinne snart, jag läser fakta om all viktökning på kort tid och blablabla!! :D nu jävlar!



Men nej du ska inte ha två gud mammor! då hade jag fått vart själv. Det hade inte funka jennytok!!



ehhh ...



puss godnatt på dej!

2009-01-12 @ 00:36:30
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Linda

ehh

2009-01-12 @ 00:36:45
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0