Godnatt fredag

Elvin hade inte vattkoppor utan värmeutslag verkar det som. Han är oftast naken när vi är hemma så jag förstår inte hur han kunde få de men han är som en kamin min lilla pojk. Synd att han inte hade de men skönt ändå att vi får vara ute, det är inte roligt att sitta inne så här många dagar!

när Emil slutade idag gick vi iväg till köpis och köpte en pilatesboll och yogamatta till mej så nu kan jag börja träna här hemma, ingen idè att köpa gymkort för de kommer jag aldrig komma iväg på!

Imorn är det brännbollsturnering, grilla, dricka (inte jag) och trubadur här i Valbo som gäller :)

Och så har jag äntligen hämtat kamerna men har inte orkat fört över bilderna till datan.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken tur att Farmors lill-gryn inte hade vattkoppor. Jag längtar efter mitt lilla hjärta.

Pussa Elvin från mig.

//Farmor

2009-08-01 @ 04:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0