*Peppar peppar*

Än så länge är jag och Elvin forfarande frisk, stackars Emil har bara sovit och spytt hela dagen.

Första gången som jag har tagit hand om Elvin helt själv och jag lär ju säga att jag skulle nog inte klara av att vara utan Emil. Jag har inte fått nå vettigt gjort idag och knappt haft nå egen tid, fast de har gått bra ändå och jag och Elvin har haft det jätte mysigt men jag skulle inte vilja ha det så här varje dag. Så tack så mycket Emil för att du tar så mycket ansvar, det är inte alla som har en sån snäll och duktig pojkvän♥

Emil ligger och sover i soffan just nu med tre olika glas framför sig som består av vatten, fruktsaft och avslagen cola. Men han har knappt druckigt nå av det idag och jag måste påminna han hela tiden!




Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Hälsa Emil att ja tycker synd om honom stackarn.. Magsjuka suger!



jo musiken var iaf inställd imorgon så de är lugnt :)

2009-03-12 @ 22:01:48
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: SabineMichelle

Ja det är jobbigt att vara ensam, men jag lovar dig att hade du varit de så hade du ändå klarat dig, man måste det

2009-03-13 @ 13:58:34
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0