Sen som vanligt

Missade bussen för en halvtimmesen som jag skulle ha tagit in till ÖP, sällan! Egentligen skulle jag behöva vara hemma och packa men får göra det resten av veckan istället=)

Inatt har Elvin vaknat flera ggr och drömt mardrömar och då kan vi inte ens få kontakt med han och det dröjer länge innan han öppnar ögonen och förstår att de inte var på riktigt. Så synd om han och han låter helt förstörd när han grinar.
Och så vaknade jag flera ggr av att han låg på mage och kollade runt och grinade lite för han ville att jag skulle vända tillbax han, när han är trött vill han inte göra det själv. Men sen nån gång imorse efter att han hade grinat länge efter en mardröm så lag jag han på magen och då sov han en timme, längsta han hade sovit inatt utan att vakna!
Så inte så mycket sömn för oss inatt :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0