Trötter

Elvin har sovit i flera timmar nu och om jag hade vetat att han skulle sova så här länge så hade jag också gått och sovit en stund. Men jag har tänkt hela tiden att om jag går och lägger mej nu så kommer han säkert vakna och det hade han nog gjort också för så brukar det vara.

Först hade jag vagnen ute på balkongen men när jag var ut och skulle titta till Elvin så kände jag att de luktade rök så då tog jag in han till sovrummet och öppnade fönstret så nu sover han där i stället. Och vi behöver ändå vädrar ur efter magsjukan. Men jag har gardinen iför för jag fick för mej att de kunde flyga in en fågel, haha!





Ussh hatar verkligen rökare nuförtiden och jag tycker att gavlegårdarna skulle göra vissa hus helt rökfria!!!!



Kommentarer
Postat av: Judit

jag håller med. rökfri zoon där! förstår visserligen deras synvinkel också ;P

2009-03-15 @ 09:41:01
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0