Dagis

Elvin kom inte in på något av valen som vi hade gjort fast han har stått i kö sen han var ungefär 4 månader. Markheden som vi hade som första val (som har varit det ända alt. för mej) skulle han kanske få plats på till nästa höst!


Vi fick erbjudande på Tallåsgården, Trollgården eller Sofiedal men inget av dom känns riktigt bra heller. Men helst (förutom Markheden) skulle jag vilja ha på Häcklinge och de kanske skulle finnas en plats ledig.....hoppas!! Annars får de nog bli Trollgården.



Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Gud vad du snöat in dej på markheden! :P Gå runt och kolla på alla dagis först innan du bestämmer dej. jag var inne på trollgrden förut för att det låg nära, men harinte hört något positivt om det.



Och Häcklinge?? Ska du gå dit å hämta honom varje dag? :P Är ju en bit. Är det ens dagis på häcklinge nu? Skulle inte det lägga ner? Har åtmintonde vart snack om det. Trodde de bara var alborga som var i bruk där borta.

2009-11-04 @ 09:48:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Följ med mej ner å hämta Milton på torsda så kan du selite av dagiset iaf. Har du tur kanske dom kan visa dig. Men annars tycker jag du ska ringa så du får kolla runt. Jag är jättenöjd med Sofiedal.

2009-11-04 @ 15:34:34
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trollgården är visst ett bra dagis!

2009-11-04 @ 16:36:15
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Anonym: Va bra :)

2009-11-04 @ 20:56:09
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till theo <3

måste bara få säga att du ska absolut inte välja häcklinge i första hand ... jag har haft min son där sedan sommaren 07 och i början älsakde jag det men nu avskyr jag det skulle bytta till sofiedalsgården men då flytta vi och de blev för långt så häcklinge vart fortfarande närmast så han blev kvar och det ångrar jag nå gymt nu :( ... säger som Emma följ med henne till sofiedalsgården eller gå runt på dem andra före du tackar nej jag lovar att du inte kommer ångra dig!!

ha de bra :)

2009-11-09 @ 23:12:28
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0