Go natt

Har sovit på soffan sen halv nio så nu är de dax att flytta mej till sängen men först måste jag ju kolla lite på datan. Ett bra tecken att jag somnade ialf efter att inte har kunnat sova ordentligt på en vecka pga av huvudvärken, så lite bättre har de blivit  :)

Fick ialf tid hos doktorn tidigare idag och han sa att de var nå "fel" på kotorna i ryggen så pga av de så fick jag ont i huvudet. Så han knäckte ryggen ganska rejält och så ska jag ta 2 alvedon och 1 ½ ipren var tredje timme i två dagar! Kommer få skrumplever :P


 


Idag fick jag reda på den gladaste nyheten på länge, ååh vart så glad så att Emil trodde att jag hade vunnit på lotto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0