Idag blir Elvin 14 månader

Märks att jag börjar bli bättre i huvudet för imorse orkade jag t.o.m upp när Elvin vaknade. Eller jag orkade inte väcka Emil som det nästan är hopplöst att väcka. Jag får jämt hålla på och ruska och tjata på han som en tok när han ska ta Elvin. Så de känns lite onödigt för under den tiden hinner jag bli pigg!

Idag hopppas jag att Linda kommer hit annars vill jag hitta på nå annat efter att ha varit hemma i två dagar! Är egentligen sånglek idag men vet inte om jag orkar med en massa barn med mitt huvud än och sitta på golvet med ryggen, hmmm!





Kommentarer
Postat av: mikki

Tack tack.. Oj nu blev jag lite chockad, du är alltså tillsammans med emil då? Är allt bra med er? det var länge sen man träffa han nu.. kram kram

2009-11-10 @ 09:19:38
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till theo <3

Hej!

Det har vart väldigt mycket byggnationer, renoveringar, barn som slutat/bytt dagis, flytat barn till nya avdelningar som byggts och personalbytten mellan avdelningarna sedan vår son Theo började där i Augusti -07 och jag tror det påverkat barngruppen. Jag har alltid tyckt om hcäklinge, men sedan i våras har problem på problem dykt upp jag vet dock inte om detta är enbart på tigern där vår son går eller om det gäller fler avdelningar.Vår son är ju mitt i sin 3års trots men fruktansvärt mycket fulla ord och meningar somkommer ur hans mun har han lärt sig på dagis tyvärr :( dom har tagit tag i problemen nu när vi några föräldrar sa ifrån att något inte stämmer de är något som går fel till ... och de som är jobbigast nu är att kämpa med att vinna tebax respekten hos en 3åring som slänger ur sig ord man bara inte vill höra från en 3åring. Men får ni plats på häcklinge hoppas jag ni kommer få en bra tid hos dem :)

2009-11-10 @ 11:49:06
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja gud bottenvåning är guld värt när man har småbarn.

Vi har ju våran trappa utanför huset så vi har ju visserligen en egen trappa men ändå en trappa ju.

Jobbigt för Malin när jag ska jobba och konka upp och ner på två ungar och vagnar till dom. =(

Tyvärr är lägenheten i fel del av stan men vi får väl titta iallafall och se..

Fortsatt trevlig dag med er alla!!

2009-11-10 @ 13:56:11
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0