Jag är tyvärr inte så duktig på att blogga!

Men ni får nöja er med nåt inlägg då och då, fast ibland blir de oftare. De är så jag bloggar!

Har varit upptagen hela dagen med musiklek, bus med Michelle och Clea och sen var vi hem till Sara. Hos Sara snikade vi lite mat, skit god kötfärssås som Elvin också gillade! Ganska duktig ibland, duger kanske till nåt ändå ;)

Det
är så kul med Elvin att han inte är nå blyg utan så fort vi kom hem till Sara så knalla han iväg på upptäcksfärd och sket i mej!




Älskar Sara och Emils nya lägenhet, skit fint har dom gjort :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har massa kladd på min tv och mitt bord... hmm vad kan det bero på....hehe;)

2009-11-18 @ 12:01:25
URL: http://lillafrokensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0