Elvins första teckning

Elvin fick kritor när han fyllde år som vi invigde idag. Han tyckte de var jätte roligt att rita och gjorde en jätte fin teckning som sitter på kylskåpet nu. Så snart kommer vi ha hela lägenheten täckt av Elvins konst :)







Annars då ska har jag äntligen fixat syntestet till körkortstillståndet idag, ett steg framåt ialf. Och så har vi varit på stan och kollat efter ett par skor till Elvin men hitta inga! 

Som jag har skrivit tidigare så har jag knappt tid att sitta vid datorn längre för Elvin vill ha min uppmärksamhet hela tiden men ska försöka skriva ett inlägg om dagen ialf.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad duktig han är lillgubben.Han använder mycke färger.

2009-09-18 @ 21:38:57
Postat av: c

för det första så har jag itne sagt att Emma ska döda katten.

För det andra så kunde ju hon kommit till mig också istället för bloggen eller??



Frösökt pratat med mig??

Vi träffas varje dag hon har inte sagt något.

I går skickar hon Niklas iställt för kommer själv, vi har 3 barn som ska nattat på kvällen och det är då viktigare för mig.



Jag har allti gillat Emma och det gör jag fortfarande men skriver som hon skriver får hon ju räkna med en reaktion och det vela hon ju.



2009-09-19 @ 11:12:42
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Louise [Mamma till Eddie]

sv: tack :) på nelly!

2009-09-19 @ 17:36:16
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0