Dagisplats

Måste ställa Elvin i kö till dagis, ussh känns hemskt att tänka på det redan men Markheden som jag vill att han ska gå på är det lång kö till.

Markheden verkar bäst för dom är ute mycket och så har dom egen matlagning, annars vet jag inte vilket dagis han ska gå på.

För tills han ska börja på dagis så hoppas jag verkligen att vi har flyttat till valbo, vill dit så fort som möjligt men hittar aldrig en lägenhet eller det finns ju men vi har knappt några poäng eftersom vi har nys flyttat hit.

Kommentarer
Postat av: madde

vi ska flytta nu första dec så våran lägenhet blir ledig nu en tvåa på stiftelsevägen så håll utkik efter den då! :) vi har rustat den met ljusa färger! :)

2008-11-04 @ 17:45:46
URL: http://maddewadelius.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaa fullt upp i två hela dagar har inte haft tid o skrivit, satt precis o kände att de kände konstigt när man inte får skriva av sej! SORRY ! :D va kul att ni saknar o läsa haha!



Men vad sägs om TORSDAG? :D

2008-11-04 @ 21:18:47
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo då det går bra! nova hade åxå magknip när hon var mindre men då hjälpte sempers magdroppar och det var mest på kvällen hon skrek nån timme sen sov hon hela natten. men nu så är hon för mesta dels glad men de är klart hon har sina stunder hon med!:) aj då jo de är trökit med poängen vi vela att den skulle komma ut på direkt i stället för då är det först till kvarn. jo stiftelse är faktiskt bra iaf här där vi bor är det jätte lungt! jo men det är bara ett litet hus en 3a som vi får hyra men de är ändå ett hus! :P vart bor ni nu dÅ? jag trodde ni bodde i valbo jag!

2008-11-04 @ 21:32:46
Postat av: Linda

Ska vi ta det imorrn då jenny? imorrn är jag helt ledig???

2008-11-04 @ 23:24:44
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Linda

Är inge trött så skrev en massor :)



Ja men då ringer jag dej imorgon bitti!!! Så får vi se vad vi hitt på!



är du vaken nu också?????

2008-11-05 @ 01:38:41
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: madde

okej ne nova har nästan jämt sovit hela nätter i bland vaknar hon nån gång mellan 5och7 och äter sen somnar hon om igen s¨vi har haft tur med nätterna! :) jag behövde aldrig sluta med mjölk jag fick dra ner på de sim att inte dricka mjölk äta yoghurt och inte äta för mycket ost! aj då inte så kul å bo i stökiga områden med bebis kan jag tänka mig! hoppas ni hittar nå bättre snart då! :)

2008-11-05 @ 09:37:01
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0