God moron

Fast det var ungefär en timme sen vi vaknade. Men vi har byt blöja, byt kläder, tagit medicinen, busat, ätit och nu sover han igen.

Torsken har blivit mycket bättre märktes skillnad på en gång, den borde ju vara bra så dyr som den var!

Elvin har sina egna tider på nätterna nu ialf har varit lika flera nätter på rad.
ca. 02.00 somnar
ca. 08.00 äter och somnar om
ca. 10.00 äter och vill gå upp
Skulle vara skönt om man kunde ändra på det två timmar, men hon på bvc sa att det var för tidigt. Fast jag får ju sova bra så ska inte klaga.

Nu ska jag lägga Elvin i sin säng och han kommer vakna när jag lägger ner så får stå där ett tag och stoppa in nappen tills han somnar. Sen ska jag ta något att äta, skit hungri är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0