Lörda kväll

Nys kommit hem från Emils pappa där vi har varit nästan hela dagen men först var vi på kalas hos min morbror. Medans dom andra åt smörgåstårta fick jag äta mjölkfritt fika med Maya som är mjölkalergiker, gick bra att äta men hade hellre ätit smörgåstårta!

Idag när vi hade köpt lite mat från mc donalds höll jag på att göra ett misstag, Emil hade beställt en milkshake och utan att tänka efter tog jag en klunk. Men tur att jag kom på mej själv så att jag hann spota ut det innan jag svalde.

Men Peter och Jenny kom hem till Emils pappa när vi var där för Emil och Peter håller på att spelar trav ihop, fattar inte så mycket om trav men inga miljoner vart det ialf. Spelade även lite gitarr hero tycker att det är så dåliga låtar på det men roligt att spela är det ändå.

Nä nu hade jag tänkt att få lite sömn!

   


Kommentarer
Postat av: Linda

Japp har inte gjort ett skit idag så har nog suttit framför bloggen i sextimmar kanske..



Aa nu blev de rätt.. Yes ska läsa nu!! =)



2008-11-09 @ 01:14:17
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0