Magknip?

Elvin har fortfarande ont i magen, varje morgon vaknar jag av att han ligger och tar i och ibland grinar han lite i sömnen. Men det är bara på morgnarna och förmiddagarna han gör så. För på eftermiddan brukar han bajsa och då blir det bra. Men han är jämt jätte lös i magen så det kan inte vara för att han är hård i magen som han tar i så mycket.
Brukar lägga han naken på skötbordet för då rör han mycket på benen och då brukar han fisa, masserar också magen så att det kommer ut gaser men det blir aldrig riktigt bra.
Stackarn det är så synd om han och det gör så ont i hjärtat när jag inte vet vad jag ska göra för att det ska bli bättre.
Måste prata med henne på bvc när jag ska dit på tordag...!!


Här tar lillhjärtat i för att försöka fisa.


 


Kommentarer
Postat av: Linda

go pojken då saknar han så mycke. så jag vill ha han här!!!

2008-11-03 @ 17:16:08
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Jonna

åh sötnos..

2008-11-03 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0