Köpis

Jag är så sjukt trött fast jag har fått sova mycket inatt, har velat gått och lagt mej hela dagen. Men det känns så konstigt att gå och lägga sig på dagarn det känns som att man måste vara vaken för att det är dag. Fast egentligen ska man passa på att sova när Elvin sover

Träffa Anna på apoteket idag och hon tyckte att vi såg så pigga ut för att vara småbarnsförälder, haha jag som kände mej jätte sliten.

Nu när vi går på köpis vet vi oftast vad det är vi ska handla för nå så vi går bara in i dom affärer som behövs. För vi måste skynda oss så att Elvin inte börja skrika och vill ha mat.
Vi var dit en snabbis idag. Köpte b.la två nya "haklappar" åt Elvin, dom är super bra man slipper byta body på han så ofta byter den i stället och det är inte lika jobbigt och så kommer det inga spyor i hals vecken. Köpte även en nagelsax till Elvin för hans fingernaglar är så hårda så det går inte att få upp en flisa och dra och vi har provat nagelfil och det fungerar inte heller.

Rebecka ska prova fixa min design så det kommer kanske vara lite rörigt men får hoppas att det blir bättre än mitt hår vart.



Kommentarer
Postat av: Linda

vi kan nog klämma in någon dag här i veckan kanske, eller vad tycks? Mycke och göra den här veckan kanske ??

:)

2008-11-04 @ 08:19:21
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0