Saw V

Vi kollade på Saw V ikväll fast först ville jag inte kolla på den men hittade ingen annan så det vart den ändå. Jag tyckte den var jätte bra men och höll för ögonen gjorde jag nån gång ibland när det var lite äckligt, när det vart lite blodigt alltså för läskig var den inte. Kommer säkert en forsättning!

Fast det är lite svårt att försöka hänga med i en film när man har lilla Elvin för ibland ville han skrika, prata och äta. Haha men jag fattade vad den handlade om ialf.





"Hans budksap är rättfärdigt.Hans kärlek är evig. Hans gåva är livet. Med alla döda och ruttnande i sina gravar är det upp till utredaren Hoffman att ta över Jigsaws mordlystna traditioner. När Hoffman inser att hans identitet kan komma att avslöjas måste han ta till all sin kunskap och slughet som polis för att spåra upp allt och alla som kan avslöja honom Leken med döden får en ny skepnad och gränserna tänjs ut ytterligare"




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0