Sovmoron

Har nyss vaknat och Elvin ligger fortfarnade och sover. Igår efter jag hade skrivit inlägget tog det nog bara 10 min innan han vaknade igen och han somnade inte förren vid tre, men jag har fått sova länge idag istället så ska inte klaga.

Han har inte lika mycket magknip på mornarna ialf så det verkar hjälpa att jag är mjölkfri.

Nu väntar jag på Elvin som kommer vakna närsomhelst och vara hungri och sen måste vi springa ner till tvättstugan och se om det finns nån tumlare ledig för igår tryckte jag av tvättmaskinen för jag trodde att den var färdigt men det var den inte så kläderna är fortfarande blöta så det tar säkert flera dagar innan dom torkar.


Kommentarer
Postat av: madde

jo jag vet det är ju lång kö! jag tycker åxå markheden känns som det självklara valet! gud vad söt han är elvin! :)

2008-11-12 @ 22:03:14
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0