Torsdag

Igår kväll satt jag vaken till ett ungefär och väntade på att Elvin skulle vakna och äta det sista målet som han brukar göra vid den tiden, sen brukar han vilja vara vaken en timme och leka lite för att sen somna för natten vid två. Men igår vaknade han aldrig fast jag t.o.m böt blöja på han utan han var helt deckad. Så jag lag honom i sängen och han sov till fyra och ville ha mat och somnade om. Glömde skriva att han hade somnat vid tio på kvällen.

Så hoppas att det håller i sig för det funkar ju inte at han ska vara vaken till två varje natt. Jag har ju vant mej men det blir jobbigt om man ska upp tidigt på dagarna för att göra något då tar jag mej knappt upp och blir skit trött på kvällarna.

Nu ligger Elvin nakenfis i sitt babygym så jag ska passa på att värma lite kyckling och ris från igår. Konstigt det där så fort jag har en stund över så sätter jag mej först vid datan, jag borde egentligen ha värmt maten före jag satt mej här för nu är det inte säkert att Elvin vill ligga där så länge till.



Kommentarer
Postat av: Gudmor

Idag titta mamma på din blogg.

Hon bara njöt eller vad jag ska säga när hon såg elvin.. Och hon bah åh vad nöjd hon måste va för den fina babyn.. :D HON HÄLSAR ER! hon sitter här framför mig...



Jaa, jag vill också de ska komma ut nya avsnitt av det också!!

Jag hitta tröjan på Nelly. men du får inte köpa en lika!! =)

2008-11-27 @ 20:32:51
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: sara

men gud va söt han är då,stora killen nu.... tiden går så himla fort!!!!

hopppas allt e bra me er,vi måste ses nån dag jenny!!!!

kram kram sara

2008-11-27 @ 20:52:08
Postat av: jenny

Jaa det går fruktansvärt fort alldeles för fort ibland :p

Joo men de måste vi göra =)!!

Kram!

2008-11-27 @ 21:59:05
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0