Utslagen




Lilla Elvin är lite trött efter dagens aktivtet. Det gick föresten jätte bra på öppnaförskolan trodde att Elvin skulle vara ganska grinig eftersom han brukar sova vid den tiden men det var han inte föutom när han var hungri i början och trött vid slutet, men det är sånt man får räkna med. Och vaken var han nästan hela tiden.


Nä nu ska jag värma på pastasåsen sen igår och kolla på the hills på datan, har ju missat att det har börjat nya avsnitt.

Det har börjat snö här nu istället för regna ser jag!!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

ja gör det du :)

2008-11-18 @ 18:14:09
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Farmor

Åhhh

Farmors lilla gryn har varit på öppna förskolan. Fast det är klart jag har sagt till mina jobba kompisar att han kan gå och säga Farmor för längesedan och han nu håller å lära sig cykla...

2008-11-18 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0