Lägenhet

Har kollat efter en lägenhet i Valbo men det finns ingen jag vill ha. Jag vill bo på stiftelse eller vretas men det finns bara i centrum och där vi jag inte bo, fast heller där än här.
Om vi vill slippa dubbla hyror då måste vi säga upp lägenheten senast fredag men sista anmälnings dagen på andra lägenheter är 5/11 och vi kan ju inte säga upp lägenheten innan vi vet om vi har nångonstans att flytta, så då kommer det ju att bli dubbla hyror. Jag fattar inte hur det där funkar...!!

Elvin sov hela natten ialf, skönt! Fast han somnade inte förren kl.01.00 så vi måste försöka ändra på det, eller det kanske inte går när dom är så små!?

Nu ska ja kolla på andra avenyn medans Elvin äter och sen skulle jag behöva dammsuga om Elvin går med på det!



Haha han ser lite elak ut!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag tycker att ni ska flytta till stiftelse =)

du kan ju börja träna elvin o säga jonna

2008-10-29 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0