Internet ett tag

Har fått lånat Emils mormors data med trådlöst internet tills på torsdag, hon är så snäll och vi har även fått låna hennes mobil ett tag eftersom våra inte har nån sändning här ute.

Jag har börjat jobbat tre dagar i veckan nu så ska jobba idag också när Emil kommer hem och sen är jag ledig fyra dagar, skönt med lite extra pengar.

Det går faktiskt bättre att bo här än vad jag trodde fast jag saknar att göra vissa saker som öp, köpis och vi får ju inte mycket besök här ute fast Linda och Jonna har varit här och hälsat på och i lördas grillade vi här med Sofie,Andreas,Stina och Stefan.

Men längtar tills vi har flyttat till Valbo och kan packa upp alla våra saker just nu ligger det mesta i säckar och kartonger så har inte koll på nåt och det är väl det jobbigaste.

Skriver mer när jag har tid och lägger upp lite bilder, just nu har jag massa saker att göra innan jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

ja snart bor ni ju här ute igen :)

2009-04-08 @ 21:38:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0