Fredag

Idag är min lilla underbara Elvin inte så underbar han har nog vaknat på fel sida. Absolut ingeting duger åt lillen idag och det spelar ingen roll vad jag gör. Men skönt att det är helg och Emil kommer hem snart så att jag får vila huvudet lite.

Just nu ligger han i sin säng och kollar på sängmobilen som rör sig, och det funkar för stunden men snart börjar väl han protestera för fullt igen.

Idag var vi för första gången på musiklek med Emma och Madde med barn. Och Elvin sov nästan hela tiden men hann han sjunga med lite han också. Sen så åt vi lite frukost där också, jätte gott. Sen när jag börjar jobba så får Emil gå ditt istället, haha undrar om han kommer göra de!?



Imorse innan vi skulle till valbo så ville inte Elvin vara vaken!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja vill ju alltid leka med elvin!! Blir ju ledig en vecka nu =) //Anna

2009-02-06 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0